16 Mayıs 2016 Pazartesi

tüm erkeklerin öyle olmadığı korkunç hikayeler - Elliot Rodger


Aşağıdaki sözler Elliot Rodger'ın kendisi dahil 7 kişiyi öldürmeden once youtube'a koyduğu videosundan:
“Selam, ben Elliot Rodger.  Ve evet, bu benim son videom… Yarın intikam günü, insanlığa karşı intikamımı, hepinize karşı intikamımı alacağım gün.  Ergenliğe girmemden bu yana, hayatımın son sekiz yılı yalnızlık, reddedilme ve hiçbir zaman karşılanmamış arzulardan oluşan bir varoluşa katlanmak zorunda kaldım.  Bunların hepsi kızların beni hiçbir zaman çekici bulmamaları yüzünden.  Kızlar ilgilerini, seksi ve sevgilerini başka erkeklere sundular ve asla bana sunmadılar.  22 yaşında bir bakirim ve bugüne kadar bir kızı öpmedim…. Bu tam bir işkence.  Üniversite yılları herkesin seksi, eğlenceyi ve zevki tattığı bir dönem.  Ben ise hayatımın bu yıllarında yalnızlık içinde bir kenarda çürümek zorunda kaldım.  Bu hiç adil değil.”

“Beni hayatım boyunca acı çekmeye zorladınız, ve de şimdi ben size acı çektireceğim. Bunun için uzun süre bekledim.”

 

“Kızlar hiç bir zaman beni çekici bulmadınız… Beni neden hiç bir zaman çekici bulmadığınızı bilmiyorum, ama hepinizi bunun için cezalandıracağım.  Bu yaptığınız adaletsizce – bu bir suç.  Ben mükemmel erkeğim, yine karşınızda benim gibi eşsiz bir beyefendi dururken kendinizi gidip o iğrenç adamların kollarına atıyorsunuz… Eğer size sahip olamazsam kızlar, o zaman sizi mahvedeceğim. Bana mutlu bir hayatı çok gördünüz, ve karşılığında ben de size hayatta olmayı çok göreceğim.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder